Hejka ;)
Bolą was oczy? Heh, po moich obrazkach zabooolą wam mocno
wasze oczy. Chcecie je zobaczyć? No jasne, że chcecie ;)
Jak je zrobić? Łatwo. Potrzebujecie tylko Painta i PhotoScape'a.
KÓŁKA:
1.Otwieracie Painta i robicie dwa przypominające hipnotyzujące kółka...emm.
Koła ;)
2.Otwieracie PhotoScape'a i łączycie to w Gif.
Gotowe.
Z liniami robimy dokładnie to samo. Ale oczywiście rysujecie linie ;)
Do napisania!



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz